Поетапна методика формування професійних умінь майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін у процесі розв’язування професійно-педагогічних задач

Новіцька, І. В. (2017) Поетапна методика формування професійних умінь майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін у процесі розв’язування професійно-педагогічних задач. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (90)). pp. 103-108. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (372kB) | Preview

Abstract

У статті розглядається проблема формування професійних умінь майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін у процесі розв’язування професійно-педагогічних задач; представлено та описано шляхи реалізації поетапної методики формування професійних умінь майбутніх учителів у процесі розв’язування професійно-педагогічних задач. У статті обґрунтовано, що застосування поетапної методики формування професійних умінь у процесі розв’язування професійно-педагогічних задач має ефективний вплив на формування професійної компетентності майбутніх фахівців.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: професійні уміння, формування професійних уміння, професійно-педагогічні задачі, процес розв’язування професійно-педагогічних задач, етапи розв’язування професійно-педагогічних задач, методика формування професійних умінь.
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Pedagogy
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 30 Nov 2017 11:05
Last Modified: 30 Nov 2017 11:12
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25901

Actions (login required)

View Item View Item