Проблема професійної підготовки майбутніх учителів до тьюторської діяльності у педагогічній теорії

Осадча, К. П. (2017) Проблема професійної підготовки майбутніх учителів до тьюторської діяльності у педагогічній теорії. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (90)). pp. 109-115. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (377kB) | Preview

Abstract

Стаття присвячена аналізу українських наукових досліджень з проблеми професійної підготовки майбутніх учителів до тьюторської діяльності. Автором класифіковано наукові дослідження щодо професійної підготовки майбутніх учителів до тьюторськoї діяльності за шістьма напрямами: фундаментальні праці з основ історії та теорії педагогічної освіти і педагогічної діяльності; праці, у яких висвітлені сучасні освітні парадигми, концепції, методологічні підходи до професійної підготовки майбутніх учителів; праці про сутність тьюторства, тьюторського супроводу та тьюторської діяльності; праці, які присвячені проблемi професійної підготовки майбутніх учителів до тьюторської діяльності; праці, що висвітлюють питання формування тьюторської компетентності майбутніх учителів; праці, що розкривають діяльність учителя з індивідуалізації навчання. Подано короткий аналіз кожного напряму

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: тьюторська діяльність, професійна підготовка, наукові дослідження, педагогічна теорія.
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 30 Nov 2017 11:08
Last Modified: 30 Nov 2017 11:15
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25902

Actions (login required)

View Item View Item