Пушкар Т. М.
(2017)
Педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів філологічних спеціальностей до міжособистісної взаємодії засобами комунікативних технологій.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (90)).
С. 120–124.
ISSN 2076-6173
Анотація
У статті розглядаються та аналізуються педагогічні умови, які дозволяють ефективно організувати підготовку майбутніх учителів філологічних спеціальностей до міжособистісної взаємодії засобами комунікативних технологій. Автор доводить, що педагогічні умови в контексті даного дослідження – це взаємопов’язана сукупність спеціальних засобів, методів, форм підготовки майбутніх учителів філологічних спеціальностей, які забезпечуватимуть високу результативність процесу формування готовності студентів-філологів до міжособистісної взаємодії.
Actions (login required)
 |
Оглянути опис ресурсу |