Педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів філологічних спеціальностей до міжособистісної взаємодії засобами комунікативних технологій

Пушкар, Т. М. (2017) Педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів філологічних спеціальностей до міжособистісної взаємодії засобами комунікативних технологій. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (90)). pp. 120-124. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (343kB) | Preview

Abstract

У статті розглядаються та аналізуються педагогічні умови, які дозволяють ефективно організувати підготовку майбутніх учителів філологічних спеціальностей до міжособистісної взаємодії засобами комунікативних технологій. Автор доводить, що педагогічні умови в контексті даного дослідження – це взаємопов’язана сукупність спеціальних засобів, методів, форм підготовки майбутніх учителів філологічних спеціальностей, які забезпечуватимуть високу результативність процесу формування готовності студентів-філологів до міжособистісної взаємодії.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: педагогічні умови, готовність, учителі філологічних спеціальностей, міжособистісна взаємодія, комунікативні технології
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 30 Nov 2017 11:37
Last Modified: 30 Nov 2017 11:37
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25904

Actions (login required)

View Item View Item