Психологічні чинники формування термінологічної компетентності студентів-іноземців

Фурт, Д. В. (2017) Психологічні чинники формування термінологічної компетентності студентів-іноземців. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (90)). pp. 140-144. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (349kB) | Preview

Abstract

У статті проаналізовано психологічні чинники формування термінологічної компетентності студентів-іноземців у процесі навчання української мови. Узагальнено погляди науковців на проблему та виокремлено особливості вивчення української мови іноземними студентами. Виокремлено основні компоненти вивчення української мови. Охарактеризовано поняття ''мотивація'' та ''мотив'', розглянуто відмінності між досліджуваними поняттями. Наведені характеристики діяльності студентів-іноземців та обґрунтовано вплив психологічних чинників на формування термінологічної компетентності іноземних студентів.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: студенти-іноземці, психологічні чинники, термінологічна компетентність, українська мова як іноземна, українська термінологія, навчальна діяльність
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 30 Nov 2017 11:33
Last Modified: 30 Nov 2017 11:37
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25908

Actions (login required)

View Item View Item