Чухно О. А. (2017) Підсистема вправ для формування професійної фонетичної компетентності в англійській мові після німецької. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (90)). ISSN 2076-6173.
28.pdf
Завантажити (440kB) | Preview
Анотація
У статті представлено підсистему вправ для формування фонетичної компетентності майбутніх учителів в англійській мові після німецької. Ураховуючи зміст і шляхи реалізації принципів навчання майбутніх учителів англійської мови після німецької, автор висуває вимоги до вправ і вирізняє їхні типи за спеціальними критеріями, обумовленими особливостями навчання майбутніх учителів вимови другої іноземної мови. Відповідно до етапів формування професійної фонетичної компетентності в англійській мові після німецької виокремлено групи та підгрупи вправ. Для кожної підгрупи запропоновано види вправ, які проілюстровано прикладами.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | підсистема вправ, фонетична компетентність, майбутні вчителі, друга іноземна мова |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 30 Лист 2017 11:37 |
Оновлення: | 30 Лист 2017 11:44 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25909 |