Підсистема вправ для формування професійної фонетичної компетентності в англійській мові після німецької

Чухно, О. А. (2017) Підсистема вправ для формування професійної фонетичної компетентності в англійській мові після німецької. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (90)). ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (440kB) | Перегляд

Опис

У статті представлено підсистему вправ для формування фонетичної компетентності майбутніх учителів в англійській мові після німецької. Ураховуючи зміст і шляхи реалізації принципів навчання майбутніх учителів англійської мови після німецької, автор висуває вимоги до вправ і вирізняє їхні типи за спеціальними критеріями, обумовленими особливостями навчання майбутніх учителів вимови другої іноземної мови. Відповідно до етапів формування професійної фонетичної компетентності в англійській мові після німецької виокремлено групи та підгрупи вправ. Для кожної підгрупи запропоновано види вправ, які проілюстровано прикладами.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: підсистема вправ, фонетична компетентність, майбутні вчителі, друга іноземна мова
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 30 Лист 2017 11:37
Останні зміни: 30 Лист 2017 11:44
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25909

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу