Імплементація наукових засад та перспективи досконалої маркетингової діяльності підприємств як ринково-орієнтованої концепції їх розвитку

Павловська, Л. Д. and Вікарчук, О. І. and Ніколаєнко, С. М. and Калініченко, О. О. and Пойта, І. О. and Клімова, І. О. and Кащук, К. М. and Мосійчук, І. В. and Боцян, Т. В. (2017) Імплементація наукових засад та перспективи досконалої маркетингової діяльності підприємств як ринково-орієнтованої концепції їх розвитку. Other. Євенок О.О., Житомир.

[img]
Preview
Text
Download (4MB) | Preview

Abstract

Досліджено наукові засади та перспективи досконалої маркетингової діяльності підприємств, зокрема, уточнено понятійний апарат проблеми дослідження, встановлені особливості формування концептуальних засад інноваційного маркетингу, удосконалені методики оцінки маркетингової діяльності підприємств, досліджені актуальні аспекти моделювання конкурентного статусу та маркетингу персоналу підприємств. Визначені особливості маркетингової діяльності підприємств та управління нею за сучасних умов господарювання, зокрема, в Україні в цілому, управління умовами трудової діяльності та розвитком персоналу, event-менеджменту. Для науковців, викладачів, аспірантів, магістрів, студентів, керівників, спеціалістів та працівників національної економіки.

Item Type: Monograph (Other)
Subjects: H Social Sciences > H Social Sciences (General)
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Economics, Management and Marketing
Depositing User: ane4ka Ганна Петрівна Стрельченко
Date Deposited: 22 Dec 2017 09:38
Last Modified: 22 Dec 2017 09:38
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26035

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics