Формування у молодших школярів уміння переконувати й аргументувати в контексті ідей В. О. Сухомлинського (на прикладі епістолярних текстів)

Грона, Н. В. (2017) Формування у молодших школярів уміння переконувати й аргументувати в контексті ідей В. О. Сухомлинського (на прикладі епістолярних текстів). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (5 (91)). pp. 42-46. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (355kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто проблему формування в учнів молодшого шкільного віку уміння переконувати й аргументувати крізь призму педагогічних поглядів В. О. Сухомлинського. У публікації визначено окремі аспекти текстової діяльності на уроках української мови в ході створення епістолярних текстів. Автор доводить думку, що особливої актуальності, значущості та важливості набувають концептуальні положення В. Сухомлинського щодо формування комунікативної компетентності учнів, навчання української мови обов’язково повинно мати практичне спрямування – мати вихід у живе мовленнєве спілкування, епістолярні тексти знайомлять дітей з елементарними правилами логіки і формують уміння застосовувати їх у повсякденному житті.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: уміння аргументувати й переконувати, епістолярний стиль, учні молодшого шкільного віку
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 21 Jan 2018 12:49
Last Modified: 21 Jan 2018 12:51
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26178

Actions (login required)

View Item View Item