Тушева, В. В.
(2017)
Обґрунтування моделі формування науково-дослідницької культури майбутніх вчителів в умовах вищої педагогічної школи.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (5 (91)).
pp. 142-147.
ISSN 2076-6173
Abstract
У статті розкрито і обґрунтовано концептуальні, змістові і технологічні аспекти проблеми формування науково-дослідницької культури майбутніх вчителів. З огляду на сучасні тенденції вищої педагогічної школи (глобалізація, когнітивна полімодальність, гуманізація, неперервність, інтенсифікація, інтеграція, когерентність) розроблена на основі поліпарадигмального підходу модель педагогічної системи, в межах якої концентруються інваріантні і варіативні освітні стратегії і вибудовується як інтегративна єдність культурно-науково-освітнє середовище.
Item Type: |
Article
|
Uncontrolled Keywords: |
науково-дослідницька культура майбутнього вчителя; культуро-науково-освітнє середовище; професійна підготовка; інтеграція і міждисциплінарність; фундаментальна, загальнонаукова, методологічна, культурологічна і світоглядна підготовка. |
Subjects: |
L Education > LB Theory and practice of education |
Depositing User: |
Руслана Іщук
|
Date Deposited: |
22 Jan 2018 10:57 |
Last Modified: |
22 Jan 2018 11:04 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26195 |
Actions (login required)
 |
View Item |