Кількісна оцінка ефективності навчально-тренувального процесу

Кутек Т. Б., Ахметов Р. Ф., Набоков Ю. А. (2017) Кількісна оцінка ефективності навчально-тренувального процесу. Фізична культура, спорт та здоров'я нації (4). С. 80–86. ISSN 2071-5285

[img]
Preview
Текст
Download (724kB) | Preview

Анотація

У статті розглядається можливість підвищення ефективності управління багаторічним навчально-тренувальним процесом кваліфікованих стрибунів у висоту з розбігу на основі розробленої нової методики кількісної оцінки якості тренувальної програми. Запропонована методика базується на підвищенні надійності, інформативності окремих тестів і системи комплексного контролю в цілому, на широкому використанні сучасного математичного апарату, що дозволяє не тільки успішно вивчати тренувальний процес, але й прогнозувати його.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: управління, факторний аналіз, параметри спортсменів, прогноз результативності
Класифікатор: A Загальні роботи > AZ Історія науки. Гуманітарні науки
Відділи: Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту
Користувач: Unnamed user with email kaf.fiz.vyh@gmail.com
Дата подачі: 01 Лют 2018 09:39
Оновлення: 05 Трав 2025 07:00
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26277

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу