Особливості організації навчально-виховного процесу з інклюзивного навчання в дошкільних навчальних закладах

Вознюк, О. В. (2016) Особливості організації навчально-виховного процесу з інклюзивного навчання в дошкільних навчальних закладах. Освіта дітей з особливими потребами : від інституалізації до інклюзії // Зб.тез доп. с. 67-69.

[img]
Перегляд
Text
Download (1MB) | Перегляд

Опис

Сьогодні в Україні дуже важливим є питання освіти дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами. Саме період дошкілля відіграє важливу роль у становленні особистості та є важливим для формування її первинного світогляду, самосвідомості, розвитку соціальних властивостей. У цей час закладаються передумови майбутньої навчальної діяльності дитини, йде активний розвиток її пізнавальних можливостей.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: асистент Є.С. Панченко
Дата внесення: 01 Лют 2018 23:53
Останні зміни: 01 Лют 2018 23:53
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26313

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу