Особливості організації навчально-виховного процесу з інклюзивного навчання в дошкільних навчальних закладах

Вознюк, О. В. (2016) Особливості організації навчально-виховного процесу з інклюзивного навчання в дошкільних навчальних закладах. Освіта дітей з особливими потребами : від інституалізації до інклюзії // Зб.тез доп. pp. 67-69.

[img]
Preview
Text
Download (1MB) | Preview

Abstract

Сьогодні в Україні дуже важливим є питання освіти дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами. Саме період дошкілля відіграє важливу роль у становленні особистості та є важливим для формування її первинного світогляду, самосвідомості, розвитку соціальних властивостей. У цей час закладаються передумови майбутньої навчальної діяльності дитини, йде активний розвиток її пізнавальних можливостей.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LC Special aspects of education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of theory and methods of preschool and inclusive education
Depositing User: асистент Є.С. Панченко
Date Deposited: 01 Feb 2018 23:53
Last Modified: 01 Feb 2018 23:53
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26313

Actions (login required)

View Item View Item