Вознюк, О. В. (2014) Нова парадигма освіти дорослих. Андрагогічний вісник (5). pp. 14-28.
|
Text
Download (1MB) | Preview |
Abstract
Обґрунтовується нова парадигма освіти дорослих, яка реалізує три типи педагогічної дії, які відповідають різним педагогікам: педагогічна дія як розвиток (актуалізаційна, резонансна, метаморфозна педагогіки), як преображення (біфуркаційна, креативна педагогіка, педагогічна парадоксологія), як формування (формувальна, ретро-, хронореверсійна педагогіка, педагогіка життєвих фактів).
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | a new paradigm of adult education, formation pedagogy, creative pedagogy, pedagogical paradoxology, pedagogy of life facts. |
Subjects: | L Education > LC Special aspects of education |
Divisions: | Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of theory and methods of preschool and inclusive education |
Depositing User: | асистент Є.С. Панченко |
Date Deposited: | 03 Feb 2018 19:58 |
Last Modified: | 03 Feb 2018 19:58 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26332 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |