Нова парадигма освіти дорослих

Вознюк, О. В. (2014) Нова парадигма освіти дорослих. Андрагогічний вісник (5). pp. 14-28.

[img]
Preview
Text
Download (1MB) | Preview

Abstract

Обґрунтовується нова парадигма освіти дорослих, яка реалізує три типи педагогічної дії, які відповідають різним педагогікам: педагогічна дія як розвиток (актуалізаційна, резонансна, метаморфозна педагогіки), як преображення (біфуркаційна, креативна педагогіка, педагогічна парадоксологія), як формування (формувальна, ретро-, хронореверсійна педагогіка, педагогіка життєвих фактів).

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: a new paradigm of adult education, formation pedagogy, creative pedagogy, pedagogical paradoxology, pedagogy of life facts.
Subjects: L Education > LC Special aspects of education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of theory and methods of preschool and inclusive education
Depositing User: асистент Є.С. Панченко
Date Deposited: 03 Feb 2018 19:58
Last Modified: 03 Feb 2018 19:58
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26332

Actions (login required)

View Item View Item