Аналіз еталонного акме-синергетичного средовища на прикладі виховного закладу А.С. Макаренка

Вознюк, О. В. (2011) Аналіз еталонного акме-синергетичного средовища на прикладі виховного закладу А.С. Макаренка. Професійна педагогічна освіта: акме-синергетичний підхід: Монографія /За ред.О.А.Дубасенюк. pp. 133-163.

[img]
Preview
Text
Download (1MB) | Preview

Abstract

А.С. Макаренко реалізував найефективніше розвивально-виховне середовище, яке мало потужний "солітонний" ресурс самопідтримування й гармонізації, подібно до нашого Всесвіту, який постає вельми усталеною самодетермінованою структурою. Це стійке виховне середовище видатний педагог створив на початку існування свого закладу через ситуацію "вибуху" – докорінної зміни перших "злочинних" вихованців; це привело до того, що великий педагог отримав статус незаперечного лідера – який у контексті системи постав єдиним центром керування.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
L Education > LA History of education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Preschool Education and Pedagogical Innovations
Depositing User: лаборант І.О. Гогола
Date Deposited: 07 Feb 2018 07:28
Last Modified: 07 Feb 2018 07:28
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26377

Actions (login required)

View Item View Item