Вознюк, О. В. (2011) Аналіз еталонного акме-синергетичного средовища на прикладі виховного закладу А.С. Макаренка. Професійна педагогічна освіта: акме-синергетичний підхід: Монографія /За ред.О.А.Дубасенюк. pp. 133-163.
|
Text
Download (1MB) | Preview |
Abstract
А.С. Макаренко реалізував найефективніше розвивально-виховне середовище, яке мало потужний "солітонний" ресурс самопідтримування й гармонізації, подібно до нашого Всесвіту, який постає вельми усталеною самодетермінованою структурою. Це стійке виховне середовище видатний педагог створив на початку існування свого закладу через ситуацію "вибуху" – докорінної зміни перших "злочинних" вихованців; це привело до того, що великий педагог отримав статус незаперечного лідера – який у контексті системи постав єдиним центром керування.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education > L Education (General) L Education > LA History of education |
Divisions: | Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of theory and methods of preschool and inclusive education |
Depositing User: | асистент І.О. Денисюк |
Date Deposited: | 07 Feb 2018 07:28 |
Last Modified: | 07 Feb 2018 07:28 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26377 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |