Закономірності розвитку освіти і виховання у контексті еволюції людської цивілізації

Вознюк, О. В. (2014) Закономірності розвитку освіти і виховання у контексті еволюції людської цивілізації. Інноваційні підходи до виховання студентської молоді у вищих навчальних закладах : матеріали Міжнар. наук.-практ. конференції (м. Житомир, 22-23 травня 2014 р.) / За ред. О. А. Дубасенюк, В. А. Ковальчук.. pp. 121-151.

[img]
Preview
Text
Download (2MB) | Preview

Abstract

Універсальна парадигма розвитку допомагає з'ясувати розвиток ключових аспектів психолого-педагогічної науки, які реалізуються у таких категоріях, як творчість, обдарованість та інтелект, між якими існує тісний феноменологічний зв'язок (еволюційні особливості цього зв’язку можна проілюструвати за допомогою японського прислів’я: "у 5 років дитина – геній, у десять – талановита істота, у 20 років – звичайна людина").

Item Type: Article
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > B Philosophy (General)
B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
L Education > L Education (General)
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Preschool Education and Pedagogical Innovations
Depositing User: лаборант І.О. Гогола
Date Deposited: 07 Feb 2018 07:29
Last Modified: 07 Feb 2018 07:29
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26378

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics