Дослідження категоріально-поняттєвого поля креативної освіти

Вознюк, О. В. (2012) Дослідження категоріально-поняттєвого поля креативної освіти. Теоретичні і прикладні аспекти розвитку креативної освіти у вищій школі: монографія / за ред. О. А. Дубасенюк.. pp. 42-71.

[img]
Preview
Text
Download (1MB) | Preview

Abstract

Аналіз проблеми обдарованості дозволяє констатувати, що обдарованість людини – її наріжна психологічна якість – щільно пов’язана з такими аспектами, як творчість, креативність, інтелект (інтелектуальний розвиток) людини. Цей висновок випливає з узагальнених нами показників творчості й креативності

Item Type: Article
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
L Education > L Education (General)
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Preschool Education and Pedagogical Innovations
Depositing User: лаборант Л.М. Лонська
Date Deposited: 07 Feb 2018 07:30
Last Modified: 07 Feb 2018 07:34
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26383

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics