Суб’єкт-суб’єктна особистісно орієнтована парадигма як головний критерій виявлення педагогічних міфів

Вознюк, О. В. (2012) Суб’єкт-суб’єктна особистісно орієнтована парадигма як головний критерій виявлення педагогічних міфів. Професійна педагогічна освіта: особистісно орієнтований підхід : монографія / за ред. О. А. Дубасенюк. pp. 79-123.

[img]
Preview
Text
Download (2MB) | Preview

Abstract

Особистісно орієнтована суб’єкт-суб’єктна парадигма у вихован-ні та навчанні може вважатися теоретико-методологічним стрижнем, навколо якого кристалізуються освітні смисли сучасної цивілізації. При цьому зазначена парадигма постає головним критерієм виявлен-ня та аналізу педагогічних міфів.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Preschool Education and Pedagogical Innovations
Depositing User: лаборант Л.М. Лонська
Date Deposited: 07 Feb 2018 10:14
Last Modified: 07 Feb 2018 10:14
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26389

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics