Вознюк, О. В. (2010) Аналіз деяких результатів системних досліджень у вітчизняній і польській педагогічній науці. Українська полоністика (7). с. 137-145. ISSN 2220-4555
|
Text
Download (1MB) | Перегляд |
Опис
Аналізуються результати системних досліджень в вітчизняній і польській педагогічній науці. Наводяться різні системні класифікації (компоненти реальності, створені їх комбінуванням, монодидактичні системи, проблемні ситуації, групи структурних перетворень завдань в навчальному просторі та ін.), що засвідчує про потужний евристичний потенціал цього наукового методу.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | The results of system research in domestic and Polish pedagogical science are analyzed. Different systems classifications (components of the reality created by their combining, monodidactic systems, problem situations, the groups of structural transformations of tasks in educational space etc) are given, that certifies to the powerful heuristic potential of this scientific method. |
Теми: | L Освіта > LA Історія освіти |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач, що депонує: | асистент Є.С. Панченко |
Дата внесення: | 08 Лют 2018 12:03 |
Останні зміни: | 08 Лют 2018 12:03 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26425 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |