Системно-інформаційний підхід до організації навчальної діяльності обдарованих дітей

Вознюк, О. В. (2009) Системно-інформаційний підхід до організації навчальної діяльності обдарованих дітей. Виявлення та підтримка обдарованості учнів загальноосвітньої школи. Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції. – Тернопіль. pp. 36-42.

[img]
Preview
Text
Download (1MB) | Preview

Abstract

Обґрунтовується системно-інформаційний (синергетичний) підхід до формування дитячої обдарованості, яка розуміється як актуальна та одночасно потенційна властивість дитини, яку слід ідентифікувати та актуалізувати у процесі навчальної діяльності.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: System and information (synergy) approach to forming the child's giftedness is grounded, which is understood as actual and simultaneously potential property of a child, that must be identified and actualized in the process of educational activity.
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Preschool Education and Pedagogical Innovations
Depositing User: лаборант Л.М. Лонська
Date Deposited: 08 Feb 2018 12:03
Last Modified: 08 Feb 2018 12:03
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26426

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics