Розвиток особистості педагога в умовах цивілізаційних змін: висновки та перспективи наукового дослідження

Вознюк, О. В. (2014) Розвиток особистості педагога в умовах цивілізаційних змін: висновки та перспективи наукового дослідження. Нові технології навчання: Наук.-метод, зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України, Академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки (83). pp. 78-83.

[img]
Preview
Text
Download (1MB) | Preview

Abstract

Розглядаються висновки та перспективи дослідження розвитку особистості педагога в умовах цивілізаційних змін. Побудовано концепцію особистості педагога як трансцендентальної сутності, доведено, що кризовий лад сучасного життя виявляє ситуацію, коли діалектичний механізм розвитку особистості функціонує найбільш ефективно, через що розвиток особистості педагога набуває динамічності та спрямовується на трансцендентальну мету – ідеальне суспільство майбутнього.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: The conclusions and perspectives of the teacher's personality development in the conditions of civilization changes are outlined. The concept of teacher's personality being the transcendental essence is built; it is grounded that the crisis of the modern ways of life reveals the situation where the dialectical mechanism of teacher's personality functions most efficiently, hence the development of teacher's personality gains dynamics and is directed at the transcendental goal – the ideal society of the future.
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Preschool Education and Pedagogical Innovations
Depositing User: лаборант Л.М. Лонська
Date Deposited: 09 Feb 2018 09:32
Last Modified: 09 Feb 2018 09:32
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26457

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics