Вознюк, О. В. (2013) Модель особистості педагога. Нові технології навчання: Наук.-метод, зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України (19). pp. 231-239.
|
Text
Download (2MB) | Preview |
Abstract
Модель личности педагога в соответствии с методологическим базисом рассматривается на трех методологических уровнях – общего, особенного и единичного. На уровне общего модель педагога реализуется в контексте общей теории систем; на уровнях особенного и единичного модель педагога исследуется в контексте его личностных, деятельностных и гражданских аспектов.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | The model of the pedagogue personality is viewed according to the methodological basis on three methodological levels – common, peculiar, individual. The common level the model of the pedagogue personality is realized in the context of common system theory; on the levels of peculiar and individual |
Subjects: | L Education > L Education (General) |
Divisions: | Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Preschool Education and Pedagogical Innovations |
Depositing User: | лаборант І.О. Гогола |
Date Deposited: | 09 Feb 2018 09:41 |
Last Modified: | 09 Feb 2018 09:41 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26461 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |