Фрактально-голограмний, системно-синергетичний підхід до побудови соціально-педагогічного середовища

Вознюк, О. В. (2010) Фрактально-голограмний, системно-синергетичний підхід до побудови соціально-педагогічного середовища. Міждисциплінарний журнал "Паддхаті" (3).

[img]
Preview
Text
Download (1MB) | Preview

Abstract

В статті обґрунтовується фрактально-голограмний, системно-синергетичний підхід до побудови соціально-педагогічного середовища, яке розуміється як фрактально-голограмна сутність, що інтегрована у системну ієрархію різних космопланетарних середовищ. Розглядаються практичні проекції зазначеного підходу.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Fractal and hologram and system and information (synergy) approach to building the social and pedagogical medium is grounded, which is understood as fractal and holographic essence being integrated in the system hierarchy of different cosmo-planetary media.
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > B Philosophy (General)
L Education > L Education (General)
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Preschool Education and Pedagogical Innovations
Depositing User: лаборант Л.М. Лонська
Date Deposited: 13 Feb 2018 07:25
Last Modified: 13 Feb 2018 07:25
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26492

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics