Вознюк, О. В. (2009) Синергетичний підхід як метод аналізу розвитку вітчизняної педагогічної думки (друга половина ХХ століття). Автореферат thesis, ЖДУ ім. Івана Франка.
|
Text
Download (1MB) | Перегляд |
Опис
У дисертації проаналізовано теоретичні засади синергетичної парадигми пізнання світу та її теоретико-методологічні проекції у сфері педагогіки. Представлено результати проведеного компаративного аналізу традиційної класичної та синергетичної парадигм освіти і педагогічної думки другої половини ХХ століття, які дозволяють стверджувати, що в означений період методологія синергетики починає впроваджуватися у сферу педагогіки, що позначається на розробці синергетичного підходу до аналізу освітніх реалій, становленні педагогічної синергетики.
Тип елементу : | Дисертація (Автореферат) |
---|---|
Ключові слова: | Theoretical principles of synergetic paradigm of world's cognition are analyzed, as well as its theoretical and methodological projections in the field of pedagogy. The results of conducted comparative analysis of traditional classical and synergetic paradigms of education and domestic pedagogical thought of the second half of the XX century are represented, enabling to state that in the mentioned historical period the synergetic methodology starts to be applied in the sphere of pedagogy, that results in the substantiation of the synergy approach to the analysis of educational realities, in the becoming of pedagogical synergetics. |
Теми: | L Освіта > LA Історія освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач, що депонує: | асистент Є.С. Панченко |
Дата внесення: | 17 Лют 2018 11:21 |
Останні зміни: | 17 Лют 2018 11:21 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26532 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |