Вознюк, О. В., Грабар, І. Г. (2008) Філософський аналіз синергетичних педагогічних систем. Історія. Філософія. Релігієзнавство. Науковий журнал (3). pp. 41-45.
|
Text
Download (1MB) | Preview |
Abstract
Аналізуються ресурси синергетики у сфері педагогічного знання, обговорюються деякі традиційні й новітні педагогічні системи та технології, що сповнені синергетичним змістом та виявляють потужний синергетичний потенціал.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | The resources of synergetic sciences in the field of pedagogical knowledge are analysed, some traditional and newest pedagogical systems and technologies which are filled with synergetic contents and reveal powerful synergetic potential are discussed. |
Subjects: | B Philosophy. Psychology. Religion > B Philosophy (General) L Education > L Education (General) |
Divisions: | Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Preschool Education and Pedagogical Innovations |
Depositing User: | асистент І.О. Денисюк |
Date Deposited: | 22 Feb 2018 07:20 |
Last Modified: | 22 Feb 2018 07:20 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26559 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |