Філософський аналіз синергетичних педагогічних систем

Вознюк, О. В., Грабар, І. Г. (2008) Філософський аналіз синергетичних педагогічних систем. Історія. Філософія. Релігієзнавство. Науковий журнал (3). pp. 41-45.

[img]
Preview
Text
Download (1MB) | Preview

Abstract

Аналізуються ресурси синергетики у сфері педагогічного знання, обговорюються деякі традиційні й новітні педагогічні системи та технології, що сповнені синергетичним змістом та виявляють потужний синергетичний потенціал.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: The resources of synergetic sciences in the field of pedagogical knowledge are analysed, some traditional and newest pedagogical systems and technologies which are filled with synergetic contents and reveal powerful synergetic potential are discussed.
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > B Philosophy (General)
L Education > L Education (General)
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Preschool Education and Pedagogical Innovations
Depositing User: асистент І.О. Денисюк
Date Deposited: 22 Feb 2018 07:20
Last Modified: 22 Feb 2018 07:20
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26559

Actions (login required)

View Item View Item