Педагогічна інтеграція як один із шляхів побудови цілісної педагогічної парадигми

Вознюк, О. В. (2010) Педагогічна інтеграція як один із шляхів побудови цілісної педагогічної парадигми. Матеріали Міжнародної наукової конференції, Варшава-Краків. pp. 72-80.

[img]
Preview
Text
Download (1MB) | Preview

Abstract

У статті обговорюється парадигмальна освітня революцію, яка розпочалася в рамках постіндустріального суспільства і зараз перебуває в стадії формування основних її елементів і формулювання завдань освітнього розвитку, оскільки в її рамках відбудеться перетворення сфери освіти на основну форму життєдіяльності людини і суспільства та повна переорієнтація освітньої діяльності на забезпечення умов для саморозвитку особистості, гармонізацію відносин у суспільстві та забезпечення умов виживання людства. Робиться висновок про активний пошук нової педагогічної парадигми, пов'язаної з усвідомленням факту кризи освіти і пошуком напрямів його подолання. Цією парадигмою має бути інтегративна педагогічна парадигма, яка б забезпечила впровадження в освітню галузь синтетичного знання, що формується на основі комплексних трансдисциплінарних наукових дисциплін, що були породжені інформаційним бумом: синергетики, акмеології, педагогічної антропології, а раніше – педології, сугестопедії, педагогічної синергетики, екології, хронобіології, психофізики, симетрики, гомеостатики, еволюціоніки, біосиметрики, космопсихобіології, семантики і психосемантики та ін. Розглядаються головні аспекти педагогічної інтеграції як певного шляху до побудови інтегративної педагогічної парадигми.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: The article deals with the paradigm revolution started within the framework of postindustrial society and now is in the way of forming its basic elements and formulating the tasks of educational development, since within its range the sphere of education will transform into the main form of man's and society' vital activity as well as a complete reorientation of educational activity on providing the conditions of personality self-developing, harmonizing the society's relationships and creating the conditions for humanity survival.
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > B Philosophy (General)
L Education > L Education (General)
L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Preschool Education and Pedagogical Innovations
Depositing User: лаборант І.О. Гогола
Date Deposited: 02 Mar 2018 22:09
Last Modified: 02 Mar 2018 22:09
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26636

Actions (login required)

View Item View Item