Психофізіологічна сталість студентів вищого навчального закладу в рамках запровадження Болонського процесу

Іванова, І. В. and Гвоздій, С. П. and Поліщук, Л. М. (2008) Психофізіологічна сталість студентів вищого навчального закладу в рамках запровадження Болонського процесу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (41). pp. 28-32.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (140kB) | Preview

Abstract

У статті розглядаються основні психофізіологічні характеристики студентів, які обумовлюють їх придатність до навчання у вищому навчальному закладі в період запровадження Болонського процесу. Запропоновані заходи щодо профілактики стресових станів, попередження агресивних настроїв та збереження здоров’я студентів: аутотренінгові, медитативні та релаксаційні техніки; фізичні вправи, розвантаження зорового апарату, аромотерапія тощо.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Олександр Сергійович Яценко
Date Deposited: 06 May 2009 06:57
Last Modified: 14 Aug 2015 19:15
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2664

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics