Вознюк, О. В., Романенко, Є. М. (2007) Психоаналітичні методи корекції негативних психоемоційних станів. Психолог (5). pp. 28-30.
|
Text
Download (1MB) | Preview |
Abstract
Психічна діяльність людини виявляє два відносно полярні аспекти: свідомий (довільний) і підсвідомий (мимовільний). Процес виховання й навчання, основне навантаження якого лягає на наріжний соціальний інститут – школу, передбачає використання технологій, спрямованих на перетворення як свідомого, так і підсвідомого аспектів психічної діяльності дитини.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology L Education > L Education (General) |
Divisions: | Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Preschool Education and Pedagogical Innovations |
Depositing User: | асистент І.О. Денисюк |
Date Deposited: | 03 Mar 2018 23:20 |
Last Modified: | 03 Mar 2018 23:20 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26645 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |