Інтегративний підхід до побудови моделі формування готовності вчителів до розвитку академічної обдарованості учнів

Антонова, О. Є. and Ващук, О. В. (2017) Інтегративний підхід до побудови моделі формування готовності вчителів до розвитку академічної обдарованості учнів. Професійна освіта в умовах інтеграційних процесів: теорія і практика : зб. наук. праць. / за заг. ред. проф. С.С. Вітвицької, доц. Н.Є. Колесник., 1. pp. 174-182.

[img]
Preview
Text
Download (332kB) | Preview
Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Pedagogy
Depositing User: професор Олена Євгеніївна Антонова
Date Deposited: 18 Mar 2018 10:55
Last Modified: 18 Mar 2018 10:55
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26780

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics