Інформаційно-комунікаційні технології на шляху становлення вчителя-акмеолога

Усата О. Ю. (2016) Інформаційно-комунікаційні технології на шляху становлення вчителя-акмеолога. Інформаційні технології і засоби навчання, 54 (4). С. 206–216. ISSN 2076-8184

[img]
Preview
Текст
Download (198kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто основні аспекти впровадження акмеологічного підходу в навчально-виховну діяльність школи; проаналізовано наукові дослідження сучасних учених, присвячені цій проблемі; подано особливості розвитку і самореалізації власного інноваційного творчого потенціалу, самоосвітньої діяльності; розглянуто особливості складання плану самовдосконалення і плану-проспекту самовиховання, а також розробки власної самопрезентації вчителя-акмеолога. Відповідно до вище визначених особливостей було проаналізовано, узагальнено та систематизовано ІКТ, що ефективно впливатимуть на професійно-особистісне зростання педагога.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: акмеологія; педагогічна акмеологія; вчитель-акмеолог; ІКТ.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: Олена Юріївна Усата
Дата подачі: 20 Бер 2018 15:46
Оновлення: 20 Бер 2018 15:46
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26815

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу