Усата, О. Ю.
(2016)
Інформаційно-комунікаційні технології на шляху становлення вчителя-акмеолога.
Інформаційні технології і засоби навчання, 54 (4).
с. 206-216.
ISSN 2076-8184
Опис
У статті розглянуто основні аспекти впровадження акмеологічного підходу в
навчально-виховну діяльність школи; проаналізовано наукові дослідження сучасних
учених, присвячені цій проблемі; подано особливості розвитку і самореалізації власного
інноваційного творчого потенціалу, самоосвітньої діяльності; розглянуто особливості
складання плану самовдосконалення і плану-проспекту самовиховання, а також розробки
власної самопрезентації вчителя-акмеолога. Відповідно до вище визначених особливостей
було проаналізовано, узагальнено та систематизовано ІКТ, що ефективно впливатимуть на
професійно-особистісне зростання педагога.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |