Дидактична двовекторність організації роботи з дітьми в аспекті розвитку їх обдарувань

Мантула, Т. І. (2008) Дидактична двовекторність організації роботи з дітьми в аспекті розвитку їх обдарувань. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (41). pp. 58-63.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (158kB) | Preview

Abstract

У статті проаналізовано стан організації роботи з обдарованими дітьми та висвітлено підходи до проектування процесу навчання з огляду на класифікацію видів обдарованості за ступенем сформованості, наявною формою та віковими особливостями розвитку індивіда. У контексті статті наголошено на актуальності психолого-педагогічного дослідження потенціалу обдарованих дітей.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Олександр Сергійович Яценко
Date Deposited: 21 May 2009 11:46
Last Modified: 14 Aug 2015 19:17
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2694

Actions (login required)

View Item View Item