Психологія реклами: технологія впливу на індивідуальну та масову свідомість

Вознюк, О. В., Бех, І. Д., Левківський, М. В., Музика, О. Л. (2001) Психологія реклами: технологія впливу на індивідуальну та масову свідомість. Вiсник Житомирського інженерно-технологічного інституту. Фундаментальнi та гуманітарні науки. Проблеми освіти (11). pp. 92-100.

[img]
Preview
Text
Download (1MB) | Preview

Abstract

Автори розглядають головні аспекти сенсорно-психологічного та ситуативно-поведінкового впливу реклами на людську психіку. Закладаються концептуальні основи теорії реклами. Аналізуються деякі проблеми технології впливу на індивідуальну й на масову свідомість.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: The authors consіder maіn aspects of sensory-psychologіcal and behavіoral-sіtuatіonal іnfluence of аdvertіsement on man’s psychіc. A conceptual foundatіon of theory of advertіsement are laіd. Some problems of the іnfluence on іndіvіdual and collectіve conscіousness are analysed.
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > B Philosophy (General)
B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Preschool Education and Pedagogical Innovations
Depositing User: асистент І.О. Денисюк
Date Deposited: 12 Apr 2018 06:35
Last Modified: 12 Apr 2018 06:35
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26950

Actions (login required)

View Item View Item