Самомотивація як складова самоорганізації викладача у професійній діяльності

Мирончук, Н. М. (2018) Самомотивація як складова самоорганізації викладача у професійній діяльності. Проблеми освіти (88).

[img]
Preview
Text
Download (290kB) | Preview

Abstract

У статті проаналізовано зміст та сутнісні ознаки самомотивації як складової самоорганізації особистості викладача вищої школи та рушійної сили його саморозвитку і самовдосконалення. Визначено сутність самомотивації як процесу спонукання особистістю себе до досягнення актуальних особистих цілей, як спрямовану дію на актуалізацію бажання та створення енергії для досягнення обраної цілі. Розкрито внутрішні механізми самомотивації викладача, показано її зв'язок із значущими для особистості цілями, рефлексією та вольовими процесами. Надано приклади вправ та прийомів, які використовуються в роботі з магістрантами з метою самоформування ними позитивної мотиваційної установки на успішну діяльність,

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: мотив; внутрішня мотивація; самомотивація; самоорганізація; викладач вищої школи; професійна діяльність
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Pedagogy
Depositing User: Наталія Мирончук
Date Deposited: 26 Apr 2018 21:25
Last Modified: 26 Apr 2018 21:25
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27010

Actions (login required)

View Item View Item