Аналіз співробітництва і партнерства як орієнтирів концепції "Нова українська школа"

Вознюк, О. В. (2018) Аналіз співробітництва і партнерства як орієнтирів концепції "Нова українська школа". Підготовка фахівців у контексті становлення Нової української школи, 1. pp. 29-37.

[img]
Preview
Text
Download (1MB) | Preview

Abstract

У Концепції "Нова українська школа" утверджується педагогіка партнерства, яка у педагогічну сферу феномен партнерства увійшов з соціально-трудової та економічної сфер, де він реалізується як специфічний механізм суспільних відносин між державними органами, представниками трудящих і роботодавцями, як спосіб взаємодії між різними соціальними групами.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of theory and methods of preschool and inclusive education
Depositing User: асистент Є.С. Панченко
Date Deposited: 26 Apr 2018 21:25
Last Modified: 26 Apr 2018 21:25
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27011

Actions (login required)

View Item View Item