Значення акмеологічного підходу в управлінні навчальним процесом у закладах загальної середньої освіти

Богира, О. С. (2018) Значення акмеологічного підходу в управлінні навчальним процесом у закладах загальної середньої освіти. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції «Управління закладами освіти на засадах акмеологічного підходу» (16 березня 2018 року), 1. с. 21-29.

[img]
Перегляд
Text
Download (458kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: лаборант Ольга Кравчук
Дата внесення: 01 Трав 2018 11:33
Останні зміни: 01 Трав 2018 11:33
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27015

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу