Маркетинг персоналу як фактор реалізації кадрової стратегії підприємства

Вікарчук О. І., Коберник О. М. (2018) Маркетинг персоналу як фактор реалізації кадрової стратегії підприємства. In: VIІІ Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.», 24-26 квітня 2018 року, ЖДУ ім І.Франка.

[img]
Preview
pdf
Download (220kB) | Preview
Тип ресурсу: Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 14 Трав 2018 08:36
Оновлення: 14 Трав 2018 08:41
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27070

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу