"Правознавчий" та "законознавчий" підходи до викладання шкільних правових навчальних предметів

Смагін І. І. (2008) "Правознавчий" та "законознавчий" підходи до викладання шкільних правових навчальних предметів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (42). С. 51–55.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (132kB) | Preview

Анотація

У статті, на основі аналізу історії шкільної правової освіти, досліджуються концептуальні підходи до формування правових навчальних предметів. Доведено, що вітчизняна практика шкільного навчання виробила два підходи до викладання шкільних правових навчальних предметів: "правознавчий" та "законознавчий". Зроблено висновок про необхідність "правознавчого" підходу до формування сучасних правознавчих предметів у школі.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: K Право > K Право (Загальне)
Користувач: К.В. Сокальська
Дата подачі: 25 Вер 2009 11:29
Оновлення: 14 Серп 2015 19:20
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2709

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу