Сутність поняття наступності навчання природознавства у початковій школі

Бокша, А. А. and Сорочинська, О. А. (2015) Сутність поняття наступності навчання природознавства у початковій школі. Materiały XI Międzynarodowej naukowi-praktycznej konferencji “Aktualne problem nowoczesnych nauk - 2015”. Nauka I studia (9). pp. 21-24.

[img]
Preview
Text
Download (389kB) | Preview

Abstract

Характерною ознакою сучасних змін у системі української освіти є її реформування на засадах наступності та неперервності. Найефективніше даний процес здійснюється, при наявності прямих зв’язків між різними гілками освіти (дошкільної і шкільної), які допомагають ліквідувати прогалини у змісті освіти та структурі навчального процесу. У законі України про освіту говориться про те, що саме наступність – одна з обов’язкових умов, що забезпечує здійснення неперервності процесу здобуття знань, яка певною мірою має забезпечити єдність, взаємозв’язок та узгодженість мети, змісту, методів, форм навчання й виховання з урахуванням вікових особливостей дітей на суміжних ступенях освіти. Сучасний стан проблеми наступності характеризується різнобічністю охоплення багатьох питань та неоднозначністю їх трактування і має комплексний, міждисциплінарний характер.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
L Education > LB Theory and practice of education > LB1501 Primary Education
Divisions: Faculty of Natural Sciences > Department of Zoology, Biological Monitoring and Nature Conservation
Depositing User: kaf.zoology Zoo KZ
Date Deposited: 04 Jun 2018 06:42
Last Modified: 04 Jun 2018 08:26
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27125

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics