Огієнко О. І. (2008) Педагогіка дорослих чи андрогогіка? Скандинавський контекст. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (42). С. 46–50.
Preview
D15AEF8D88888888.pdf
Завантажити (136kB) | Preview
Анотація
У статті визначається роль та місця андрагогіки у скандинавському вимірі, досліджується
становлення та розвиток скандинавської концепції навчання дорослих. На основі аналізу
скандинавської педагогічної літератури виділено основні етапи розвитку педагогіки дорослих;
особливу увагу приділено розумінню та місцю андрагогіки в системі наук.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Юлія Янівна Коломійцева |
Дата подачі: | 25 Вер 2009 11:37 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 19:20 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2716 |