Вікова динаміка наслідування та творчості у продуктивній діяльності дошкільників

Портницька, Н. Ф. (2018) Вікова динаміка наслідування та творчості у продуктивній діяльності дошкільників. Особистісне зростання: теорія і практика. Збірник наукових праць за матеріалами ІІІ-Ї Всеукраїнської (з міжнародною участю) Науково-практичної інтернет-конференції, 3. pp. 121-125.

[img]
Preview
Text
Download (2MB) | Preview

Abstract

Початковим етапом розвитку творчості закономірно вважається дошкільний вік. Протягом цього періоду відбувається розширення спектру умінь та навичок дітей, засвоєних через наслідування (В.О.Просецький, Є.В. Субботський), з одного боку, та розвиток уяви і фантазії як передумов креативності (В.В.Давидов, В.М.Дружинін), з іншого. Таким чином, одним із механізмів розвитку творчості дошкільників є наслідування зразків творчої діяльності (Н.В.Хазратова). Значна увага звертається на проблеми розвитку творчих здібностей через систему спеціально організованих занять (В.У.Кузьменко, Н.І.Череповська). Однак, виникає питання: який із періодів дошкільного віку є початковим для виникнення творчих дій? З метою вивчення вікових особливостей структури та функцій наслідування у продуктивній діяльності дошкільників, що сприяють виникненню творчості, було організовано низку експериментальних досліджень. Дослідження проводились із дошкільниками молодшої, середньої та старшої груп ДНЗ.

Item Type: Article
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Theoretical and Practical Psychology
Depositing User: Оксана Горай
Date Deposited: 14 Jun 2018 08:21
Last Modified: 14 Jun 2018 08:21
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27161

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics