Тичина, І. М.
(2018)
Рефлексія досвіду навчально-професійної діяльності як ресурс особистісного розвитку майбутніх психологів.
Особистісне зростання: теорія і практика. Збірник наукових праць за матеріалами ІІІ-Ї Всеукраїнської (з міжнародною участю) Науково-практичної інтернет-конференції (3).
с. 134-136.
Опис
Сучасні реалії життя та рівень психологічної допомоги, якого потребує суспільство, висувають нові вимоги до фахової підготовки майбутніх психологів. Метою навчального процесу стають не лише знання і уміння (які є програмними результатами навчання), а й загальні та спеціальні фахові компетентності випускників психологічних спеціальностей (які передбачають рефлексивне ставлення до власної навчально-професійної діяльності). Таким чином підкреслюється важливість не лише теоретичної підготовки майбутніх спеціалістів, а й її практична спрямованість та свідоме ставлення до цього процесу з боку суб‘єкта навчально-професійної діяльності.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |