Використання комп’ютера на уроках української мови: проблеми та перспективи

Гордієнко, О. А. (2017) Використання комп’ютера на уроках української мови: проблеми та перспективи. Професійна освіта в умовах інтеграційних процесів: теорія і практика: збірник наукових праць / за заг. ред. проф. С.С. Вітвіцької, доц. Н.Є. Колесник, 1. pp. 39-42.

[img]
Preview
Text
Download (169kB) | Preview

Abstract

У рамках дії компетентнісної парадигми в освіті, з погляду сучасних мовознавців, на уроках української мови необхідно формувати мовні компетенції учнів; виробляти практичні навички володіння культурою мови, уміння користуватися словниками та іншою літературою; прищеплювати мовний смак, формувати лінгвістичні компетенції учнів, розширюючи їх знання про українську мову як багатофункціональну знакову систему й суспільне явище, виробляти лінгвокультурознавчу компетенцію, формуючи цілісне уявлення про мову як національно-культурний феномен, вдосконалювати вміння й навички самостійної роботи з навчально-науковим текстом

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: комп'ютерні технології, комперенція, культура мови
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Primary Education and Culture of Professional Language
Depositing User: ПК Кафедра
Date Deposited: 07 Sep 2018 11:00
Last Modified: 07 Sep 2018 11:00
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27388

Actions (login required)

View Item View Item