Тренінгові техніки як засіб подолання стигматизації ПТСР у свідомості вчителів

Портницька, Н. Ф., Савиченко, О. М., Майстренко, Т. М. (2018) Тренінгові техніки як засіб подолання стигматизації ПТСР у свідомості вчителів. Posttraumatic Stress Disorder: adults, children and families in a war situation – Internftional scientific and practical edition \ edit.; I.Manokha, H.Sobchuk, ІІІ. с. 395-406.

[img]
Перегляд
Text
Download (711kB) | Перегляд

Опис

В умовах військового конфлікту виникає необхідність надання психологічної допомоги не учасникам бойових дій, але й дітям, чиї батьки є учасниками АТО. У статті представлено опис соціальних стереотипів відносно образів військовослужбовців та ПТСР. Стигматизація ПТСР зумовлює необхідність проведення додаткової психоедукаційної роботи з учителями. Представлено опис тренінгу для вчителів, що працюють із дітьми з ознаками ПТСР, а також з дітьми, які проживають із батьками, що долають наслідки травми. Впровадження тренінгу сприяє поглибленню уявлень вчителями про психологічний зміст ПТСР, зміні емоційного фону сприймання цього психічного розладу та формуванню більшого емоційного включення.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: травма, посттравматичний стресовий розлад, стигматизація, тренінг trauma, post-traumatic stress disorder, stigmatization, training
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач, що депонує: доцент Наталія Федорівна Портницька
Дата внесення: 13 Вер 2018 21:06
Останні зміни: 13 Вер 2018 21:06
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27392

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу