Сорочинська, О. А., Павлюченко, О. В., Халімончук, Н. О. (2018) Режим дня як основа формування здоров’я та гармонійного розвитку дітей дошкільного віку у курсі «Вікова фізіологія та валеологія». Зб. наук. праць «Педагогічні науки», 1. pp. 81-86.
|
Text
Download (228kB) | Preview |
Abstract
У статті теоретично обґрунтовано проблему дотримання режиму дня як основи формування здоров’я та розвитку дітей дошкільного віку. Проаналізовано сутність понять «режим» та «режим дня». Окреслено основні вимоги до його побудови у дошкільній практиці, та обґрунтовано їх із позиції вікових фізіологічних особливостей розвитку дитячого організму. Відповідно до процесів життєдіяльності дошкільників виокремлено складові режиму дня та здійснено їх детальну характеристику.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | режим дня, дошкільний навчальний заклад, формування здоров’я, процеси життєдіяльності, складові режиму дня, дошкільники. |
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education |
Divisions: | Faculty of Natural Sciences > Department of Zoology, Biological Monitoring and Nature Conservation |
Depositing User: | kaf.zoology Zoo KZ |
Date Deposited: | 28 Sep 2018 18:57 |
Last Modified: | 28 Sep 2018 18:57 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27400 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |