Бірук, Н. П. (2018) Педагог-дослідник: окреслення дефініції та особливості діяльності. Людинознавчі студії: зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка. Серія «Педагогіка» (6/38). pp. 38-48.
|
Text
Download (359kB) | Preview |
Abstract
статті проаналізовано вживання дефініції «педагог- дослідник» і складність її однозначного тлумачення. Розглянуто проблему одночасного поєднання педагогічної та дослідницької діяльності у шкіль- ному середовищі. Акцентована увага на наукових підходах, на які має опиратися педагог вищої школи у своїй професійній діяльності для досяг- нення позитивних результатів. На основі аналізу наукових джерел описано рівні втілення педагогом дослідницьких проектів. Проведений діагносту- вальний етап експериментальної роботи серед представників українських науково-педагогічних шкіл дав змогу виокремити професійні, дослідницькі й особистісні групи характеристик педагога-дослідника. Усі категорії досліджуваних зійшлися на думці, що основними характерними рисами педагога-дослідника є креативність, професіоналізм і готовність до самовдосконалення, що і допомогло авторові сформулювати визначення категорії «педагог-дослідник» та зʼясувати ефективні показники його професійної діяльності.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | педагог-дослідник, наукові підходи, рівні дослід- ницької діяльності, характерні риси педагога-дослідника, професійно- творчий розвиток |
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education L Education > LC Special aspects of education |
Divisions: | Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Pedagogy |
Depositing User: | асистент Н.П. Бірук |
Date Deposited: | 02 Oct 2018 21:55 |
Last Modified: | 02 Oct 2018 21:55 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27449 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |