Педагог-дослідник: окреслення дефініції та особливості діяльності

Бірук, Н. П. (2018) Педагог-дослідник: окреслення дефініції та особливості діяльності. Людинознавчі студії: зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка. Серія «Педагогіка» (6/38). pp. 38-48.

[img]
Preview
Text
Download (359kB) | Preview
Official URL: https://doi.org/10.24919/2313-2094.6/38.119575

Abstract

статті проаналізовано вживання дефініції «педагог- дослідник» і складність її однозначного тлумачення. Розглянуто проблему одночасного поєднання педагогічної та дослідницької діяльності у шкіль- ному середовищі. Акцентована увага на наукових підходах, на які має опиратися педагог вищої школи у своїй професійній діяльності для досяг- нення позитивних результатів. На основі аналізу наукових джерел описано рівні втілення педагогом дослідницьких проектів. Проведений діагносту- вальний етап експериментальної роботи серед представників українських науково-педагогічних шкіл дав змогу виокремити професійні, дослідницькі й особистісні групи характеристик педагога-дослідника. Усі категорії досліджуваних зійшлися на думці, що основними характерними рисами педагога-дослідника є креативність, професіоналізм і готовність до самовдосконалення, що і допомогло авторові сформулювати визначення категорії «педагог-дослідник» та зʼясувати ефективні показники його професійної діяльності.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: педагог-дослідник, наукові підходи, рівні дослід- ницької діяльності, характерні риси педагога-дослідника, професійно- творчий розвиток
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
L Education > LC Special aspects of education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Pedagogy
Depositing User: асистент Н.П. Бірук
Date Deposited: 02 Oct 2018 21:55
Last Modified: 02 Oct 2018 21:55
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27449

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics