Щербакова, Н. П. (2012) Роль керівника науково-педагогічної школи у творчому зростанні особистості дослідника. Наукові записки : зб. праць молодих вчених та аспірантів ХГПА [Історико-педагогічні дослідження в Україні: стан, проблеми, перспективи : матеріали міжвуз. наук.-практ. конф. аспірантів та молодих учених (Хмельницький, 18 жовт. 2012 р.)] (1). pp. 236-241.
|
PDF
Download (376kB) | Preview |
Abstract
У статті висвітлюється роль наукової школи як однієї із форм дослідницької діяльності. Акцентується увага на значущості особистості керівника у становленні та діяльності школи. Наводиться класифікація особистісних рис керівника, необхідних для формування власної наукової школи та приклад їх реалізації у Житомирській науково-педагогічній школі.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | науково-педагогічна школа, керівник наукової школи, особистісні якості керівника наукової школи |
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education |
Divisions: | Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Pedagogy |
Depositing User: | доцент Н.П. Бірук |
Date Deposited: | 02 Oct 2018 21:58 |
Last Modified: | 02 Oct 2018 22:05 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27455 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |