Модель розвитку креативності учнів основної школи в процесі навчання на основі завдань відкритого типу

Павленко, В. В. (2018) Модель розвитку креативності учнів основної школи в процесі навчання на основі завдань відкритого типу. Scientific Letters of Academic Society of Michal Baludansky, 6 (3). pp. 108-113.

[img]
Preview
Text
Download (500kB) | Preview

Abstract

У статті зазначено, що розвиток креативності школярів – це одна з принципових цілей освіти. Завданням у наш час є виховання такої особи, яка була б здатна ухвалювати самостійні розумні рішення, знаходити вихід з різних ситуацій. Визначені основні умови перетворення діяльності вчителя у креативну: усвідомлення себе як творця в педагогічному процесі; усвідомлення сутності, значення і завдань власної педагогічної діяльності, її мети; сприймання вихованця як особистості в педагогічному процесі (як об’єкт і суб’єкт виховання); усвідомлення власної креативної індивідуальності.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Pedagogy
Depositing User: доцент Віта Павленко
Date Deposited: 14 Oct 2018 22:12
Last Modified: 14 Oct 2018 22:12
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27583

Actions (login required)

View Item View Item