Педагогічні умови для розвитку креативності учнів у сучасному педагогічному процесі

Павленко, В. В. (2018) Педагогічні умови для розвитку креативності учнів у сучасному педагогічному процесі. Проблеми освіти: збірник наукових праць, 88 (2). с. 138-148.

[img]
Перегляд
Text
Download (518kB) | Перегляд

Опис

У статті зазначено, що розвиток креативності школярів - це одна з принципових цілей освіти. Завданням у наш час є виховання такої особи, яка була б здатна ухвалювати самостійні розумні рішення, знаходити вихід з різних ситуацій. На основі аналізу літератури систематизовано підходи до розуміння креативності особистості у педагогіці та визначено основоположні. Виділені концептуальні ідеї щодо розвитку креативності учнів: у процесі навчання максимально враховуються особливості учня; особистість виступає суб'єктом діяльності. Визначені основні умови перетворення діяльності вчителя у креативну: усвідомлення себе як творця в педагогічному процесі; усвідомлення сутності, значення і завдань власної педагогічної діяльності, її мети; сприймання вихованця як особистості в педагогічному процесі (як об’єкт і суб’єкт виховання); усвідомлення власної креативної індивідуальності. У статті проаналізовано особистісні якості, властиві креативним людям: незалежність, висока толерантність до невизнаного, розвинені естетичні почуття та ін. Висвітлено основні психологічні умови, що сприяють розвитку креативності. Зазначено, що розвиток креативності залежить від віку та рівня розумового розвитку учнів і самих учителів (поколінь). Розвиток креативності, орієнтований на добробут іншої людини, піклування про суспільство в цілому.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: креативність, креативний учитель, розвиток креативності, креативний потенціал учнів.
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач, що депонує: доцент Віта Павленко
Дата внесення: 14 Жов 2018 22:14
Останні зміни: 14 Жов 2018 22:14
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27585

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу