Якість продукції як основний показник конкурентоспроможності підприємства

Ніколаєнко, С. М., Богорадова, Ю. Ю. (2018) Якість продукції як основний показник конкурентоспроможності підприємства. In: VIІІ Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.», 24-26 квітня 2018 р, ЖДУ ім І. Франка.

[img]
Перегляд
pdf
Download (362kB) | Перегляд
Тип елементу : Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Теми: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: Інна Олександрівна Клімова
Дата внесення: 15 Лист 2018 10:40
Останні зміни: 15 Лист 2018 10:40
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27705

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу