Електронна бібліотека Житомирського державного університету

СМС-маркетинг та розсилка реклами в месенджерах як інструмент мобільного маркетингу

Клімова І. О., Никодюк С. (2018) СМС-маркетинг та розсилка реклами в месенджерах як інструмент мобільного маркетингу. In: VIІІ Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.», 24-26 квітня 2018 р, ЖДУ ім І. Франка.

[thumbnail of Стаття_Никодюк_С..PDF]
Preview
pdf
Стаття_Никодюк_С..PDF

Завантажити (252kB) | Preview
Тип ресурсу: Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 15 Лист 2018 10:44
Оновлення: 15 Лист 2018 10:44
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27709

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу