Вознюк, О. В., Вознюк, О. М. (2018) Основні аспекти професійно-психологічної готовності педагога до праці в інклюзивному середовищі закладів загальної освіти. Актуальні проблеми педагогіки початкової школи в контексті освітньої реформи: зб. наукових праць учасників міжнародної науково-практичної конференції (м. Коломия, 30 листопада 2018 р.). pp. 101-108.
|
Text
Download (1MB) | Preview |
Abstract
У статті розглядаються основні компоненти професійно-психологічної готовності педагогів до впровадження інклюзивного навчання: технологічний, інформаційний та аксіологічний. Окреслено складові основних компонентів готовності, актуалізація яких особливо важлива на початкових етапах впровадження інклюзивної освіти в освітнє середовище
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education > L Education (General) R Medicine > RA Public aspects of medicine |
Divisions: | Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of theory and methods of preschool and inclusive education |
Depositing User: | асистент Є.С. Панченко |
Date Deposited: | 10 Dec 2018 22:49 |
Last Modified: | 10 Dec 2018 22:49 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27834 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |