Основні аспекти професійно-психологічної готовності педагога до праці в інклюзивному середовищі закладів загальної освіти

Вознюк, О. В., Вознюк, О. М. (2018) Основні аспекти професійно-психологічної готовності педагога до праці в інклюзивному середовищі закладів загальної освіти. Актуальні проблеми педагогіки початкової школи в контексті освітньої реформи: зб. наукових праць учасників міжнародної науково-практичної конференції (м. Коломия, 30 листопада 2018 р.). pp. 101-108.

[img]
Preview
Text
Download (1MB) | Preview

Abstract

У статті розглядаються основні компоненти професійно-психологічної готовності педагогів до впровадження інклюзивного навчання: технологічний, інформаційний та аксіологічний. Окреслено складові основних компонентів готовності, актуалізація яких особливо важлива на початкових етапах впровадження інклюзивної освіти в освітнє середовище

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
R Medicine > RA Public aspects of medicine
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of theory and methods of preschool and inclusive education
Depositing User: асистент Є.С. Панченко
Date Deposited: 10 Dec 2018 22:49
Last Modified: 10 Dec 2018 22:49
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27834

Actions (login required)

View Item View Item